HOME » VERZENDING & RETOUR

VERZENDING & RETOUR (WEBSHOP)


Verzending

Levertijd hangt af van de voorraad en van het product zelf.

Als het artikel op voorraad is dan rekenen wij 2-3 werkdagen voor levering.

Indien het artikel niet op voorraad is dan 5-7 werkdagen.

Dit alles bij normale omstandigheden.

 

Hoe retourneer of ruil ik een product/mijn order?
Voor een bestelling op Beauty & Wellness Company geldt een zichtstermijn van 14 dagen na ontvangst van de producten. Controleer te allen tijde direct uw order op beschadigingen en compleetheid. Mocht er iets niet in orde zijn neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan middels de mail: amina@beautywellnesscompany.be of telefoon: 0470/985659.

 

Binnen hoeveel dagen wordt het bedrag aan mij geretourneerd?
Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen na herroeping aan u over te maken. Bij betalingen met credit card kan dit tot 5 dagen duren door de verwerkingstijd van ons betaalsysteem en de credit card maatschappij. Oftewel zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding krijg je het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Wij betalen terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je betaald hebt. Als je slechts een deel van de bestelling retourneert, dan krijg je de verzendkosten voor de heenzending niet terug.

 

Wat zijn de voorwaarden bij retourneren of ruilen?
Mocht u niet tevreden zijn over uw bestelling kunt u deze retourneren aan ons. Wij stellen de volgende voorwaarden aan het retourneren van producten:

- binnen 14 dagen na ontvangst van de producten gemeld dat u wilt retourneren.
- artikel is compleet & niet beschadigd
- In de –voor zover redelijkerwijs mogelijk-originele staat en fabrieksverpakking.

Cosmetica producten zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht. Deze producten zijn namelijk om redenen van hygiëne niet geschikt om te worden teruggezonden wanneer de verzegeling na levering is verbroken.

Na ontvangst nemen wij z.s.m. contact met u op om u te informeren over wat wij met uw retourzending doen. De kosten voor retour zenden zijn in eerste instantie voor u. Mocht blijken dat wij een fout hebben gemaakt, waardoor u het product diende te retourneren, nemen wij ook de kosten van retourzending voor onze rekening.

Voor ruilen gelden dezelfde voorwaarden. Echter zenden wij bij ruilen het nieuwe artikel(en) gratis naar u toe. De kosten om iets naar ons te sturen om te ruilen zijn wel voor uw rekening.